WAAAAHH!!! Gaan we morgen al !?!? - Reisverslag uit Dorst, Nederland van mila de Bruijn - WaarBenJij.nu WAAAAHH!!! Gaan we morgen al !?!? - Reisverslag uit Dorst, Nederland van mila de Bruijn - WaarBenJij.nu

WAAAAHH!!! Gaan we morgen al !?!?

Blijf op de hoogte en volg mila

27 Augustus 2016 | Nederland, Dorst

woooww, wat is de vakantie snel gegaan zeg.
Na surfen in Mimizan en windsurfen in zeeland en lekker lamellen thuis is het nu toch echt zo ver om op stage te gaan in Frankrijk.

Morgen vertrekken we gewoon al naar Frankrijk voor 10 weken stage.
De laatste dagen mijn tas ingepakt en flink gefeest om toch iedereen te kunnen zien voor dat ik weg ga.

Afgelopen donderdag hebben we al wat spullen naar een studie genoot gebracht want die gaat met de auto. Dat was toch wel heel fijn want me backpack klapt bijna uit elkaar zo veel spullen zitten er in.

Vanmiddag lekker lunchen met me gezin, en vanavond naar me schoonfamilie. Wat heb ik een hekel aan afscheid nemen van iedereen.

Tot het volgende verslag die zal geschreven worden in de zon in Frankrijk :D


  • 28 Augustus 2016 - 09:16

    Rogier:

    Hoi skeet, heel veel plezier en succes met je stage! Kom gauw (maar niet te gauw) weer terug en dan maken we af waar je aan begonnen was. Pour maintenant, je te désire un bonne voyage!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mila

leerjaar 3 helicon Toegepaste Biologie

Actief sinds 27 Aug. 2016
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 5154

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2016 - 11 November 2016

Buitenlandse stage

Landen bezocht: